BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

28 декември 2008

Insomnia

Добро... утро? Абе утро ще го броя. ^^ Макар че може и да се каже късна нощ... Но, късна нощ, ранно утро - все там. Уий, откога не си бях позволявала едно хубаво безсъние! А то е весело. И безсънно. И си слушам All For Love. <3 Обаче вече всички най-безцеремонно се изнесоха от скайп и оставиха горкото Ел самичко. *хлип, подсмрък*
Опасявам се, че вече не СЕПЧН, а СЕПДН. xD Не е истина просто колко съм се зарибила по All For Love... Сякаш сега си наваксвам за всичките пъти, през които съм я чувала по радиото, казвала съм си "О, каква прекрасна песен!", а след това не съм си правила труда да я потърся. Нооо! Ето, че сега си я въртя постоянно. Значи... всичко е наред! Оу, а сега възнамерявам да си чета Darkfever (Керън Моунинг е пииич!) и... ами, и да слушам All For Love. Знам, че това е неприлично кратък пост, но... обещавам да наваксам. Пък, кой знае, може да се олея с наваксването и да стане ДПВБЧН... или дори ДПВБДН! И... никой не схвана съкращенията, нали. xD

P.S. Инсомниаческа песничка. ^^ -> http://www.youtube.com/watch?v=KBKXHKkWyBM
... Shadows on the moon, bittersweet insomnia...

2 завъртулки:

Lollidella каза...

Ел,миличка,по-често трябва да будуваш xD xD xD

{hug}<3

Ema Aurora каза...

Да, нали! ^^
*гуш*