BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

31 декември 2008

19 more to go...

Реших го. Ще будувам. През целия ден. И нощ. Няма да пропусна и една секунда от последия ден на 2008. После, като стане 2009, тогава ще заспя... Но, сега, докато още е тази година, докато още е годината, в която беше онзи телефонен разговор, в която ходех на уроци при Анета, в която бях ученика на "Меридиан", в която Хекса си го имаше, а откритата пързалка на НДК беше прекрасна... А остават още само някакви си 19 часа. Не, няма да спя. Защото като се събудя ще остава още по-малко време и ще ми е още по-кофти. Пфф... трябва да отида да си взема още кола. Какво ли ще кажа майка ми ако утре бутилката е празна О.о И като се събуди сутринта ме завари все така на лаптопа xDDD Е... какво пък. Коледната ваканция е все пак. Последният ден на 2008 е все пак!!! И аз няма да пропусна и секунда...

Поздрав за всички, поради някаква причина четящи това: Tarja Turunen - Happy New Year