BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

08 март 2009

Обичам.

Еви

Защото...
*Понякога ми се струва, че ме познаваш по-добре отколкото сама се познавам.
*Казваш ми когато правя глупост дори и да не съм съгласна с теб.
*Все пак, като направя глупост винаги си зад мен каквото и да става.

Когато...
*Пеехме разни песни и се записвахме, макар че далеч не сме с перфектни музикални възможности. ^^
*Измисляхме си разни истории и ги разигравахме, и винаги се получаваше супер шантаво, но пък беше адски забавно.
*20-ти април миналата година, като излязохме да се поразходим, беше много прекрасен слънчев ден, гонихме едни котки, говорихме си за (не)съдържателни неща и беше много прекрасно. (:

Хез

Защото...
*Оправяш ми настроението с две редчета по скайп или дори по-бързо.
*Мога да те слушам с часове как разказваш нещо и да не ми омръзне, защото ти разказваш всичко толкова въодушевено и завладяващо, че просто е невъзможно човек да не се заслуша.
*Правила си толкова неща за мен, че едва ли бих успяла да ги изброя на пръстите си, даже и да имах сто ръце.

Когато...
*Говорехме по телфона дъъълго и се повявяха изцепки като леля ти от Испания или пък iPod-a, дето всъщност е игото-Под. xD
*Слушахме песни часове наред. ^^
*27-ми юни, като се видяхме за пръв път и беше толкова прекрасен ден, и ти беше толкова ти и толкова Хез и толкова всичко!

Мимс

Защото...
*Ти си най-оптимистичното и слънчево същество в цялата Вселена!
*Освен това имаш свойството да караш хората да се чувстват благословени, че те познават - поне на ме ми действаш така. ^^
*Сигурно си единствата на света, която може да сравни апокалипсиса с желирани мечета. xD

Когато...
*Не можех да реша кое училище да избера, а ти беше до мен (по скайп, и все пак) през целия ден и освен това ми каза "Ел, другите реват, защото не са приети... как може ти да ревеш, защото си приета?!"
*Като се разлигавим и ръсим глупости и е хипер забавно, и да. ^^
*3-ти септември, толкова есенен и цветен и дъждовен, и един от най-хубавите ми дни за 2008-ма, защото най-накрая успяхме да се видим както трябва, и беше толкова толкова толкова прекрасно <3

Викс

Защото...
*С теб някакси винаги намираме за какво да си говорим, дори да ръсим най-големите глупости на света, разговора никога не замира.
*Разбираш гледната ми точка, дори и да не съвпада с твоята.
*Не се отчайваш от мен дори и на най-откачените ми идеи.

Когато...
*Дружно почнем да си отговоряме със слънчица и да си разправяме колко е прекрасен животът. ^^
*Онова с емотиконите дето се съгласяват и тия дето не се съгласяват. xD
*Миналия понеделник, онова със стотинката в чашата, и като се хилехме с Ив, и после като избъзикахме Теди по скайп и тя ни се върза, и слушахме Роксет, и си легнахме в пет, и... аа, беше такъв невероятен ден (sun)

Теди

Защото...
*Може и често да спорим за глупости, но иначе знам, че си една от малкото, които биха ме разбрали толкова добре.
*Колкото и да повтаряш, че си ужасна, досадна, дебела, грозна, енд соу он, всички знаем, че всъщност си едно изключително мило и симпатично същество. ^^
*Като се вманиачиш по нещо, умеееш да накараш хора също да се вманиачат, поне малко - да, колкото и да те дразня за Металика, розовите крави енд соу он, нали покрай теб им знам цялата дискография енд стъф. xD

Когато...
*Две години поред се оказахме в два съседни хотела на морето. ^^
*Два пореди 27-ми януари заедно, и двата дена бяха невъобразимо прекрасни (sun)
*Онова с Master of Details. xD

Михи

Защото...
*Ти винаги си едно такова спокойно и разбиращо, се чудя изобщо възможно ли е човек да те ядоса по някакъв начин.
*Освен че си генийче по математика, пишеш невероятно, рисуваш прекрасно, да не забравим и че пееш превъзходно... толкова си перфектна!
*Ти сякаш излъчваш спокойствие и увереност и ми действаш по един много положителен начин, а именно като си мисля, че вече тотално съм изперкала и ти казваш нещо толкова обичайно и... ами, и си мисля "Е, може би все пак не е краят на света, всичко си изглежда постарому."

Когато...
*През лятото като излизахме с Теди и се разхождахме и си говорехме, и си пеехме /окей, вие пеехте, аз грачех xD/, и... беше лятно, и весело, и прекрасно. ^^
*След онова там дето Хасъмска ни беше събрала, като си вървяхме и пеехме по улиците "I'm a bitch, I'm a lover", което тогава май ни беше станало нещо като химн xDDD
*О, като Теди беше написала оная сапунка, и ние се хилихме и я коментирахме, и така. xD

Сиси

Защото...
*Нямам си на идея какво щях да правя ако не бяхме в един клас, щеше да е някакъв тотален ужас.
*Винаги си една такава душичка, винаги готова да ми даде да препиша някое домашно. xD
*Трябва да се усмихваш по-често, имаш най-сладурската усмивка на света и като си в добро настроение светът около теб все едно грейва. ^^

Когато...
*Клубът по драма!
*През часовете по БЕЛ, като си записваме бисерите в тетрадките, по рисуване като слушаме Металика, в свободните часове когато се занасяме до Ондата или се люлеем на люлката, като се събираме на третия етаж на Сандърс с Теди, Михи и компания, и въобще целия учебен ден!
*Онзи последен час по Science като си писахме бележки и се роди гениализма за цветето със средно венчелистче. ^^

Марги

Защото...
*Ти си уникална, единствена, неповторима, незаменима, с теб човек никога не скучае, макар че любимата ти фраза е "Тъпо ми е" xD
*Ръсииш най-гениалните бисери, които някога съм чувала - и Лили, и целия ни бивш клас, и въобще всеки, който те познава може да го потвърди. ^^
*Не приемаш нищо насериозно, ти просто си едно слънчево същество, което се радва на живота.

Когато...
*Бяхме в един клас три години, за което мога само да си завиждам. *завижд*
*Синьо училище 2007 xD Циановото xD И сори за сешоара, макар че не помня xD
*Онази олимпиада по математика на 15.03. миналата година, като се представи за Ева, лол, иии после ходихме до "Златната пещ" иии беше баси и радващия ден (sun)