BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

01 март 2009

Мартенички [01.03.]

Честита Баба Марта! ^^
Обожавам да избирам, да подарявам, да получавам и да нося мартенички. Въобще, много обичам мартенички. (sun)
Освен това е пролет (... каза тя за 236432535 път.) Днес беше невероятно топъл ден! И още със събуждането забелязах, че през пердето слънцето грее, чувах птички да пеят, а небето със сигурност е било `толкова синьо`! О, да, между другото, ако не знаете, пролетния ми девиз е `Слънцето грееее, птичките пеяаааат, а небето е толкова синьооооо!` Е, в последствие беше трансформирано на `Птичките греяаааат, небето пеееее, а слънцето е толкова синьоооо!` xD Март ще е дори по-пролетен от февруари. ^^
Освен това, стигнах до заключението, че изобщо не съм се променила от миналата пролет. Ако някой е на противното мнение, да каже какво ми е променено. Само обстоятелствата се променят. Но аз, аз съм си същата. От ноември 2007 съм същата и не смятам да се променям.

Март ще бъде прекрасен. (sun)