BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

13 януари 2009

Names of the Full Moon

Човек попада на такива интересни неща, когато най-малко очаква. ^^ И където най-малко очаква. Тоест, точно като съм си направила теста по английски (първия за деня от общо три, дъъ) и вместо да си го проверявам, зяпак нанякъде, мернах листчето със списъка на имената на пълните луни. И адски много ме израдва! Затова си взех едно листче и си ги преписах. ^^ Странно е как едно такова малко симпатично откритие може да направи целия ден един такъв много хубав и интересен. Въпреки трите теста, на два от които се изложих. И въпреки, че в Daily Bulletin името ми беше първото от дългия списък 'See Ms. Hillis Today'. Беше един от тези дни, в които просто обичам АКС и адски се радвам на училището си, без дори една едничка мисъл за "Меридиан" да ме откъсне от тази ми нагласа. О, и въпреки, че радиото наистина се старае да върне носталгията, като ми пуска постоянно "Един неразделен клас". Но аз няма да му се дам пък! Обичам АКС и толкова х)
Оу, имената на пълните луни:

January the Stormy Moon
February the Snow Moon
March the Sap Moon
April the Sprouting Grass Moon
May the Flower Moon <3
June the Strawberry Moon <333
July the Thunder Moon
August the Harvest Moon
September the Coon Moon
October the Acorn Moon
November the Frost Moon
December the Long Night Moon

Тази година няма да има Stormy Moon. Първото пълнолуние ще е на 9-ти февруари. Затова пък ще има две Long Night Moons, 2-ри и 31-ви декември. Уф, това е ебаси зарибяващото. ^^ Пък Сиси обеща да ми донесе една книга, където ги пише българските варианти. И ще си ги отчитам всеки месец и ще е радващо и... йей!

3 завъртулки:

wanderlust каза...

Хееей, ще има Long Nigh Moon на рождения ми деееееееен!

Ema Aurora каза...

йееееееееей ^^

Jerusalem Jones каза...

There's something strange about your letters... but, when I rule the world there will be no letters. Viva la revolution! Cats rule and humans drool!