BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

11 февруари 2009

Stand my ground, I won't give in...

Излизам от вкъщи в седем и се прибирам в седем. Йеа, колко невероятно. Все едно едновременно съм първа и втора смяна. Е... не точно де... Сега всичко е заради репетиции, но като мине представлението на 20-ти и край с клуба по драма. И, всъщност, знам, че адски много ще ми липсва. Но е факт, че в момента ми изяжда цялото време. И нямаше да имам абсолютно нищо против, ако нямах всякакви глупости за писане. По-конкретно за утре. Research paper за Поташ. Трябваше да е три страници... с помощта на Еви успях да го докарам до две и половина... (Мерси, Еви! *гуш*) Кратко есе за Иванова... (Какво разбира под кратко? Една страница? Две редчета? Хъм?) И там още едно нещо за Иванова... Последните две даже не съм ги и започвала, явно ще се оправям утре по голямото междучасие, дъъ... И все пак, съм решила да се стегна и да завърша третия куортър с повече от прилични резултати, щото за втория си бяха направо трагични... И, ще повярвате ли, днес внимавах по математика! И даже не си драсках в тетрадката! Това за мен е невероятно постижение...

Утре ще е манджа с грозде, която ще се преобърне върху главата ми, ако не бъда достатъчно адекватна да си свърша всичко навреме. Wish me luck...