BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

12 февруари 2009

Waking up is seeing who you really are...

Замислих се, сериозно се замислих какво искам от настоящето. (Като за начало ще е добре да престана с представите за приказното и толкова-по-прекрасно-енд-соу-он минало.) Неща, които мога да имам със съвсем малко усилие от моя страна и все пак достатъчно, че да си харесвам живота и сегашното положение, без всеки ден да си мисля "А миналата година по това време..." (Може би все пак е зле, че толкова ясно помня дати.) Проблемът ми е, че съм шибана идеалистка и имам шибано високи представи за прекрасен живот. А когато не са шибано високи, са шибано минали. (Пролет 2008 примерно... ъм, уотевър...)
И така. Като за начало искам:
1. Да си оправя оценките и да поддържам добър успех, да завърша третия куортър с добри резултати и после на родителската среща да не се оплакват от мен.
2. Да си запазя добрите отношения със сестра ми, от близо седмица се разбираме чудесно.
3. Да напиша няколко добри неща в близките месец-два. (Между другото, напоследък имам много идеи, включително и за разкази, което е доста добре.)
4. Да излизам по-често и отново да си избера един ден от седмицата за ходене в Зимния дворец.
5. Да чета много книги, най-вече на английски. (Хез винаги ми препоръчва много хубави неща ^^)
Звучи доста добре, хъм? И всъщност единственото, за което ще трябва наистина да си дам зор е оправянето на оценките. Тоест, трябва да свикна да уча и да си пиша домашните редовно. Предполагам, че няма да е чак толкова трудно...
Едва ли има такова нещо като `идеален живот`. So what? И без това, ако беше прекалено безпроблемен, щеше да е и твърде безинтересен... Животът ми си е добре както си е, не е нужно да се връща еди-колко си месеца/години назад, нали?

"Душата си свободна ще пуснем да лети,
а дотогава люляк всяка пролет ще цъфти." (: