BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

22 февруари 2009

La nostra vita va...

... la nostra vita che e' inferno e paradiso, e' un sogno mai finito di un mondo piu' pulito.

Обожавам тази песничка. (sun) Въпреки, че отдавна не съм я слушала... Тоест, не я бях слушала отдавна преди да си я пусна преди три-четири или там колкото бяха дена. И все пак.
Напоследък въобще изгубих всякаква представа за време. По-скоро бих могла да кажа какво съм правила миналата година на... 8-ми февруари, примерно, отколкото тази. Иначе... този месец е някакъв много откачено-динамичен. Така де, втори е било преди по-малко от три седмици, а ми изглежда като доста повече. Както и септември трябва да е било преди почти половин година, а ми се струва по-малко. Странно... Но, иначе, февруари 2009 - поне засега - е прекрасен. ^^ И пролетен! Макар че от оня ден има сняг, и то не от тоя, дето се стопява на следващия ден... все пак е пролетен! О, а вчера, забравих да спомена, е една година от миналогодишната пролет. Така де, миналата година пролетта дойде на 20-ти феврурари. Още си пазя автобусното билетче номер осем от тогава. (sun)Споменавала ли съм, че обожавам числото 20? Някакво такова... много прекрасно е. ^^ Почти колкото осем. Почти. (sun) И освен това идва март. А през март, в сравнение с този месец, ще имам цялото свободно време на света. После през април - пролетната ваканция. Май си нямам и на идея какъв ще бъде, но през юни ще имам файнъли... което е плашещо... щото ще са дори по-гадни от тия през януари... И все пак! It's a bright june afternoon, it never gets dark, here comes the sun. ^^ Просто си го представям! Хубав юнски следобед, поляните в АКС са осеяни с жълтурчета и мараритки, каквито ги бях видяла миналата години, аз, Сиси, Теди и компания се излежаваме на тревата и си говорим глупости xD Ще е... много юнско... и... следобедно! Просто... идилийка. ^^
Ениуей, първо една пролет ще ми дойде добре (:

P.S. Радиото - Gente di mare (sun)