BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

05 април 2009

Chocolat



И така, най-сетне гледах филма. Разбира се, да не вземе човек да тръгне да си мисли "А, нищо особено, какво толкова ми го хвалят, книгата е в пъти по-добра.", и нещото ме разрева цели три пъти. А преди никога не е било да рева на филми... или на книги, което също се случва напоследък... Някак си, плашещо е. Макар че знам как винаги съм искала да съм от хората, които реват на филми и книги. xD Но, да не се отклонявам от темата. Този филм. Да. Този филм. Е, че книгата е по-добра няма съмнение. Но към края просто има някои гениални разбиващи моменти. Когато разбра, че Анук и Жозефин са живи... Или...

"I'm sorry, mum. Next time will be better. It will be wonderfull."

"Did you believe everything you told me? Did you believe I could be better? Or was it all a joke?"

(пиша по памет)

А иначе днес направих една голяма глупост. Така и не се отучих. *въздъх*

I pick up the phone, I'm dialing that number...

4 завъртулки:

Mindreader каза...

Пак ли?
а иначе, да, прекрасен филм! обожавам го! <3

Ema Aurora каза...

пак. *въздъх*
и, да, филма е... <3

`Ем каза...

Не е честнуу, аз незнаех, че има филм. :D Днес гу гледках, след като разбрах от постчету ти, че има тавък и много ми хареса. Не съм чела книгата все още, но ми е в списъка за четене. ;]
И имаш много хубавко блогче, btw! =)

Ema Aurora каза...

хей, радвам се, че блога ми е бил полезен по някакъв начин ^^
мхм, прочети книгата, много е прекрасна. <3
ии, мерси много (sun)