BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

12 април 2009

Finnish traditions, lifestyle, geography & music



Та така значи. Ние със Сиси сме у нас и (уж) правим проект за Финландия.

Да, точно така. Права е.

Сега какво, ще се съгласяваш със всичко, което напиша?

зависи какво ще напишеш, ако схващаш намека.

Ахахахахахахаха. Розови кравиииии *крие се ПодЛеглото*

а защо не зад пианото??

Ми щото нямам пиано... иначе с удоволствие. xD (Хей, ама вие не знаете историята за 20-минутните сола!)

аааа. не.

Не искаш ли да им я разкажеш? xD

абе само накратко - да живеят китарните сола, както мъдро се изказа Иън Гилан.

(sun)

Ел каза да напиша нещо. н е щ о.

Не! Не й казах да напише нещо! Казах й да напише нещо!

нещо

Сияноооо! xD

а?

ш'ти дам аз на теб едно `а`!

не ща а, искам вафла!

ааа, ама тя й нахална на всичкото отгоре!

аз съм нагла и гадна овца. така казва една патка в село. смисъл че аз съм, не че тя е.

смисъл, че кой к'во? О.о

ами, тя казва, че аз била съм тъпа овца, и освен това съм нахална. аз й казах, че е точно така и тя е много умна. повярва ми. така е като изпуснеш урока по български за иронията и жестокия сарказъм. може би пък просто Явор ме е направил актриса и тя ме прие насериозно.

xDDD значи за "умните" патки по три дена клуб по драма седмично и часове при Рангелова. оппа, чакай, ние имаме три дена клуб по драма седмично и часове при Рангелова... дааа, кактоо и да е, забравете това.

ама аз не отричам, че съм нахална овца...

е, да де, и аз нахална и съм уфсъ (енд прауд ъф ит!), ама патките са зле. *кима убедително*

абе стига обижда животинките.

ама... ама аз не ги обиждам! просто изтъквам фактите! *мили очички*

абе има разлика между мирно стадо патки и стадо мангали...

... и тя е?

ами, патките като крякат, има полза, поне за самите тях. а когато ивка и компания се разкрякат, няма полза за никого. имаше едно много хубаво определение за глупак - човек, който вреди не само на всички около себе си, но и на самия себе си. айде да говорим сега за нещо смииииислено.

като например?

хм...

аз казвам да се изнасяме и по живо, по здраво, да оставим хората да ни се чудят на дебилизма. xD

ми то аз като се разлигавя... ето виж как от проекта стигнахме до ония примери за класически кретен...

проект за Финландия=класически кретен?!

ми ако съдим по нас...

ооопределено.

мене вече и да пиша ме мързи.

та значи, ние ви казваме чао, и помнете - ля-ля, and nothing else matters!

хм. а сега ще използвам възможността за невъзможното - ето, сега, на тази паметна дата, в блога на Ел ще пише нещо, което е малко не на място и странно сред всичкото ля-ля.

Hail Metallica!!!

ето, пише го в блога на Ел!


... чушки xD

2 завъртулки:

`Ем каза...

Забавно постче^^
"проект за Финландия=класически кретен?!" - туй ее уникалну просту xD

Слънчица, усмивки и мечета :)

Ema Aurora каза...

мерси, много усмивки и на теб :)