BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

04 април 2009

Vivid & Shiny



Споменавала ли съм колко М-Н-О-О-О-О-О-О-О-Г-О обичам Хез? Е, не пречи пак да го спомена. ^^ И, да, новият ми лейаут пак е нейно дело и... невероятен е. <3 То е много оранжево... и цветно (sun) Мерси, Хез *гуш*
А днес беше хубав ден. Беше ми малко скучно към обяд, та взех че си изтеглих Serendipity. Дааа, най-накрая го гледах! Много прекрасно филмче. И, хм, също Хез ми го беше препоръчала. ^^
О, и си изтеглих Шоколад, но вероятно ще го гледам утре. Всички са ми казвали, че е много добър, а като знам каква е книгата - нищо чудно.
И (по идея на Мимс) си свалих и My Sassy Girl, което също смятам да гледам скоро. Освен това си имам The Butterfly Effect, който май засега ми е последен в списъка за гледане. Ще си направя филмов маратон тая ваканция, така че няма да е зле да ми препоръчате хубави филмчета. ^^ А аз няма да е зле да се запася с пуканки, защото, както обяснявах на Тита днес, със солети просто не е същото. xD

And I go la-la-la-la-la...

1 завъртулки:

лайла каза...

Уау, имаш етикет Хез xD

А иначе, My Sassy Girl, на тоя филм си изревах очите. Е, да, аз си изревавам очите на всеки втори филм и на всяка... първа, примерно, книга, но My Sassy Girl е просто разбиващо добър. Да, гледай го.
^^