BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

09 април 2009

Sprouting Grass Moon



09.04.09., пълнолуние. ^^
Може да се насладите на Посевната луна (англ. Sprouting Grass Moon) в целия й блясък. (moon) За февруари и март бях забравила да отбележа, но нека все пак ви просветля за пълнолунията през миналите два месеца:
Буреносна луна (англ. Snow Moon) - 09.02.09.
Целомъдрена луна (англ. Sap Moon) - 11.03.09.

А иначе днес беше хубав ден. Видях се с една приятелка от Търново. Като малки бяхме много близки, обаче сега и двете сме много различни... Мислех, че ще е леко скучно, но противно на очакванията ми си прекарах много приятно.
Освен това планирам ходене до Гоце Делчев. *самогръм* Напоследък само ми трябва причина, и съм готова да си хвана първия автобус за някой друг град. Така де... забавно е. ^^ А и ми е интересно колко далеч бих могла да стигна за един ден без да ме хванат. Омг, толкова съм откачена. xD

P.S. Специални благодарности на Викс. ^^

2 завъртулки:

DarkBlaze каза...

Луната вчера също беше невероятно красива-златиста.

Ema Aurora каза...

(: