BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

02 април 2009

My colours never fade



What am I gonna do when I find that the centre of my heart is the suburb to the brain? Na na na na na na na...

[7:31:57 PM] April каза: настроението ми върви с времето - колкото по-слънчево и топло става, толкова по-щастлива съм!
[7:32:45 PM] луничка :] каза: а пък мозъчната ми дейност е обратно пропорционална на щастието ми. колкото по - щастлива съм, толкова по - неадекватна съм!
[7:34:58 PM] April каза: а, и това го има! :D

Обичам дни като днешния! ^^ С Михи, Веси и Миша направихме една дъъълга разходка, после отидохме у нас, ядохме бисквити, пихме портокалов сок и слушахме Роксет. А, да, и разглеждахме едни мои Дневници от пети и шести клас, които ми бяха много забавни. Смисъл, писала съм големи глупости. xD
А сестрището ми днес стана на седем. Happy birthday, dear Maya, happy birthday to you! ^^